högprioritest-tråd för personangrepp

Birkarlamässiga spörsmål.
Kategoriregler
Ta för fan och skriv en rubrik som matchar innehållet, annars så kommer jag att gör det åt er eller så tar jag bort hela meddelandet. Tar mig dessutom friheten (från er) och censurerar som det passar mig. Se dessutom till att hålla er inom ämnet i den tråd ni postar i, jag vill inte se exempelvis frågor som berör bandy i en hockeytråd. Meddelanden som svävat för långt från ämnet kommar att ramla ner i sundsvall.

//Percy

Re: högprioritest-tråd för personangrepp

Inläggav fedde fre 14 nov, 2008 14:50

Peder,

Jag har full förståelse för att du vill vara en anonym konsult. Skulle du vara en person som lyckades med saker skulle du nämligen våga stå för det du lämnar efter dig. Eftersom du däremot misslyckas katastrofalt med vad du än tar dig an, så kan jag förstå varför du hellre vill vara just anonym. Klarar du ens av att byta en glödalampa själv? Tar det dig två timmar att klä på dig på morgonen? Klarar du av att knyta dina skosnören själv?

Hur ska du för övrigt ha det kring det där med min ålder? Genom oskyldiga och stackars Isak låter du först meddela att jag är gammal för att i inlägget efter skriva att jag har babyhull. Klarar du inte ens av att vara konsekvent?

Lova mig en sak inför nästa stämma. Sätt dig långt ut vid en av bordsändarna, så lovar jag att sätta mig på en plats så långt bort ifrån dig som möjligt. Då slipper jag behöva se dig, känna din svavelaktiga doft och höra din feminina, pipiga stämma. Deal?

DMÄ!

Fedde
Användarvisningsbild
fedde
Skvadrian

Inläggav fedde fre 21 nov, 2008 18:24

Peder,

Storknade du av mitt svar, eller håller du fortfarande på att fila på ett svar?

Jösses, din stackare...vidare bright är du då inte!

DMÄ!
Användarvisningsbild
fedde
Skvadrian

Inläggav Petter tis 25 nov, 2008 11:56

Ni två är som John Cleese och Graham Chapman fast inte lika snygga och inte alls roliga.

DMÄ Petter
Christian X-X, sedermera Ludwig II av Bayern om Gud så vill, tillika protektoratsheraldiker Cronsten
Användarvisningsbild
Petter
Naturlig medlem

Inläggav fedde fre 28 nov, 2008 11:34

Var det där ett försök att verka intelligent, Petter? Det misslyckades nämligen helt...

DMÄ!
Användarvisningsbild
fedde
Skvadrian

Inläggav Rothes fre 28 nov, 2008 15:24

Fedde - du är en dålig imitation av en latinsk smörsångare.

Petter - det finns saker som växer under stenar som är mer sympatiska, har större social kompetens och intelligens än vad du besitter.

Skärp er - folk skrattar åt er
Hela Karelen till Finland!
Användarvisningsbild
Rothes
Skvadrian

Inläggav Petter mån 01 dec, 2008 10:04

Broder Daniel!

Om du någon gång kunde ta och förnya dig så kanske man skulle kunna ha lite mer överseende med dina misslyckade försök till att vara fyndig. Du var mer underhållande när du skrev på nysvenska - även om du inte ens gjorde det rätt.

Och Fedde? Var det där ett försök till en förolämpning?

/Petter
Christian X-X, sedermera Ludwig II av Bayern om Gud så vill, tillika protektoratsheraldiker Cronsten
Användarvisningsbild
Petter
Naturlig medlem

Inläggav fedde mån 01 dec, 2008 12:36

Petter,

Du gör det då inte svårt för andra att förolämpa dig. Är du så djävla korkad att du inte känner igen en förolämpning ens när den slår dig mitt i nyllet och biter dig i örat i bästa Mike Tyson-stil? Är det inte dags att sluta dricka klorin, sniffa aceton och äta gödsel? Alla dessa aktiviteter tycks ha en negativ effekt på din redan låga mentala kapacitet. Snart är du så illa däran att du kommer att misslyckas med att slå 112 när det till slut är dags. Jag hoppas innerligt att jag slipper sig dig på stämman nu i helgen! :evil:

Daniel,

Vad i herrans namn har hänt med dig? Du som alltid brukade skriva sidolånga inlägg fulla av nonsens och tomluft? Är det möjligtvis insikten av hur innehållslösa dina skriverier alltid varit som fått dig att krympa ner de till enbart ett par rader? Mitt råd är att du försöker krympa ner de ännu mer, för hur mycket jag än letat efter något vettigt och innehållsrikt i det du skrivit så har jag inte hittat något sådant. Krymp ner dina framtida inlägg till ".", så börjar du närma dig din faktiska innehållsnivå.

Peder,

Håller du fortfarande på att fila på ett svar. Hur djävla seg får man egentligen bli?

Ni är kräk allihopa!

DMÄ!

Fedde
Användarvisningsbild
fedde
Skvadrian

Inläggav Petter ons 03 dec, 2008 9:31

Fedde! Enklaste sättet att slippa "sig" mig på lördag är att låta bli att komma - vilket jag hoppas att du gör för allas vår skull. :mrgreen:

Jag har dock större respekt för dig än för Knoll och Tott, dvs Daniel och Peder. Ömkansvärda patrask som inte klarar av att upprätthålla ens en chimär av intelligens. Det är väl dock bättre att de håller tyst och verkar dumma än skriver något och bevisar att de är det.

DMÄ Petter
Användarvisningsbild
Petter
Naturlig medlem

Inläggav Anonym Konsult tor 04 dec, 2008 21:14

För det första.
Fedde, din egotripp börjar ta astronomiska dimensioner. Tror du verkligen att jag har ägnat dig en enda tanke den senaste veckan? I din fanatsivärld sitter jag säkert och våndas över hur jag ska besvara dina löjeväckande påståenden. Jag har gett dig precis den uppmärksamhet du förtjänar, d.v.s. ingen alls. Det verkar ha retat gallfeber på dig, så det tänker jag fortsätta med.

För det andra.
Broder Petter har minsann inte förnyat sig. Återigen, för 655:e gången i ordningen förfasar han sig över att broder Daniel upprepar sig. Mer uppmärksamma bröder klassade broder Daniel som en ett trasigt positiv för flera år sen. Men Petter har upptäckt det igen. Snacka om minne som en guldfisk.
Broder petter -du ger sniffningsskadorna ett ansikte. Och vilket anskrämligt sådant!!!!
Jämmerdal, ständigt denna jämmerdal.
Användarvisningsbild
Anonym Konsult
Bitter Extraordinaire

Inläggav Petter fre 05 dec, 2008 9:49

Peder! Du har helt rätt! Alltså måste du ha fått hjälp med ditt inlägg. Förmodligen är det Isak som återigen har sagt vad du ska skriva. Jag borde för länge sedan ha gett upp på Broder Daniel och insett att han är en meningslös liten byracka utan någon som helst möjlighet till kreativt och intelligent tänkande. Ungefär som jag gjorde med dig första gången jag träffade dig.
Användarvisningsbild
Petter
Naturlig medlem

Inläggav Anonym Konsult fre 03 apr, 2009 9:29

Veckan taggtråd i analen vill jag tilldela Cyberkarl.
Glad i hågen surfar jag in på hembygdsföreningens hemsida, och möts av det triumferande utropet att det ännu finns platser kvar till Jubileumsstämman 21/3. Man kan till och med gå för reducerat pris.
Tacka fan för att priset ska vara reducerat när palten vid det här laget är utskiten och guppar i Mälaren!

Att inte uppdatera hemsidan är både slappt och Skvadermässigt. Och hör sen! :x
Jämmerdal, ständigt denna jämmerdal.
Användarvisningsbild
Anonym Konsult
Bitter Extraordinaire

Inläggav capuzzo tis 07 apr, 2009 0:22

Anonym Konsult skrev:Veckan taggtråd i analen vill jag tilldela Cyberkarl.
Glad i hågen surfar jag in på hembygdsföreningens hemsida, och möts av det triumferande utropet att det ännu finns platser kvar till Jubileumsstämman 21/3. Man kan till och med gå för reducerat pris.
Tacka fan för att priset ska vara reducerat när palten vid det här laget är utskiten och guppar i Mälaren!

Att inte uppdatera hemsidan är både slappt och Skvadermässigt. Och hör sen! :x

Bläh, sikket snack.

Som vanligt ligger artiklarna uppe rätt så länge för att man ska se vad man har missat den senaste tiden (alternativt för att fylla sajten :)). Om ni har någon text som "passar" på front-sidan kan ni väl typ mejla den till mig, så får vi väl se vad som händer.

Bara för att få skryta lite så vill jag meddela att jag har jobbat förbannat mycket med den nya skit-coola designen av sajten (vilken kommer upp "snarast").

/cyberkarl aka Tobbe aka Tobbe Trollkarl aka capuzzo aka The Ledgend aka Diktatorn
capuzzo
Forumdiktator

Inläggav Arrakis-Melange Dr. tis 26 jan, 2010 0:54

Ni ä ju sååååå taskiga me varandra!varför är det för att ni är osäkra kanske??Jag har några kompisar som brukar skoja me varann men inte så här faktiskt.man börjar i det lilla och sen världen (die welt).kan inte ni som varit råa och brutala med varandra säga "förlåt" istället så kan man ha roligare??
Arrakis-Melange Dr.
Recce

Inläggav Percy tor 11 mar, 2010 21:39

ni är dumma för att citera en klok man
Det är lätt att sitta och klaga att det var bättre förr, det är kärvt att gör någonting åt det istället.
Användarvisningsbild
Percy
Styrelsen

Föregående

Återgå till Diskussioner